deniz kabukları ᴥ ᴥ ᴥ

8 yorum:

Ferhat Bayram dedi ki...

merhaba senin icin boyle bisey onerebilirim ben ornek olarak bikac resim ekledim oyle onume geleni
bloguda kurdum sana ornek icin simdi bak sen normal resim paylasiyorsun sayfanda bu sekilde gorulecek kucuk karecik seklinde hem fazla karisiklik olmaz resimin uzerine tiklayinca direk buyuyor ekranda resmin boyutu kadar gosteriyor sonra x e basip cikabilirsin yorum yapanlar icin resmin basligina yani konunun basligina tiklandiginda konuya gider oirda yorum yaparlar tabi bu temaya daha bikac sey ekleyebiliriz paylasim butonlari fln filan bu tema resimler iicn uygun bence senin suan kulandigin tema resimler icin uygun degil siradan bi tema
ornek blogum http://fekibayram.blogspot.com/

ebru özgün dedi ki...

size ne kadar teşekkür etsem azdır Ferhat bey hemen bakıyorum

Ferhat Bayram dedi ki...

ferhat desen yeterli abla senden yasca kucuk birine bey deme :)

ebru özgün dedi ki...

Elbette:))hani yaşı bilmeyince...
dostlukla kal.

Ferhat Bayram dedi ki...

22 yasindayim e tema konusuna ne iyorsun begendin mi o temayi istersen veririm sana

ebru özgün dedi ki...

çok güzel ama ben biraz düşünmek istiyorum.Mesaj attım bu arada aldın umarım.

Ferhat Bayram dedi ki...

simdi gordum mesajinii peki nasil istersen :)

Adriano dedi ki...

Mui belas suas fotos!
frutos do Mar estupendos!
Saúdações!

Adriano.