dostluk ♪♫♪♪

Sevgili dostum Remei bugünlerde hasta. :(( 
Kısa sürede toparlanmasını diliyorum.

8 yorum:

MadamB Fashion dedi ki...

Geçmiş olsun o zaman dostuna
madambfashion.blogspot.com

HobiCoffee dedi ki...

Çok geçmiş olsun,acil şifalar diliyorum :(

:.tossan® dedi ki...

Saf sanat! BEN magic de güzellik. Için Tebrik. Borçlu sonrasında için kilictossan.

ebru özgün dedi ki...

Teşekkürler MadamB,

Teşekkürler HobiCoffecim,


Gracias Tossan!!

gülümse dedi ki...

ben de geçmiş olsun diliyorum

Remei dedi ki...

Querida amiga...no lo había visto....
Gracias...gracias....
estoy emocionada...mi alma está feliz...
gran amiga...
besos, mil.....

Sevgili dostum ... ben görmemişti ....
Teşekkür ederim ... teşekkür ederim ....
Ben heyecanlıyım ... ruhumun mutlu ...
Harika bir arkadaşın ...
öpücük, bin .....

Remei dedi ki...

GRACIAS....

darkolivee dedi ki...

çok tatlılarrr....