gökkuşağı Ω Ω

Özellikle Sevgili  Handan için. :))



15 yorum:

Pierre BOYER dedi ki...

Marvelous...

Pierre

Kısaca Fd dedi ki...

cennet

Adriano dedi ki...

Este Arco Iris ficou
em destaque!!!

Bye.

essu dedi ki...

gök kuşağını canlı görmek beni kendimden gecirir süper bi kare ♥

Handan dedi ki...

Bunun altından rahat rahat geçilir gibi gözüküyor Ebrucum :D

zeze dedi ki...

şahane...

Remei dedi ki...

Oh...
El arco iris!!!
PRECIOSO!

HobiCoffee dedi ki...

çok güzel..özellikle son fotoğrafına bayıldım Ebru'cuğum :)

Buket dedi ki...

nasıl yakaladın, çok güzel:)

Füsun T. dedi ki...

Çok güzel,gören gözüne sağlık.

AskinAy dedi ki...

WaauW!!
Muhtesem..
Cok Cok Güzel:)

Sen kısaca F. de dedi ki...

ayıp olacak ama ılk gorduğumde "oha ne güzel fotoğraflar" dedim. oysa bende wouvvvvv ya da mervılısssss demek ısterdım:)

ebru özgün dedi ki...

Merci Pierre!!

obrigado Adriano.

Sağol Essucum.

Yok Handancım git git yakalayamadım bir türlü:))

Teşekkürler ZeZe!!

ebru özgün dedi ki...

Gracias Remei!!

Sağol Cerencim.

Beğenmene sevindim Buketcim.Tesadüf oldu evet.

Sağol Füsuncum.

Teşekkürler Aşkıncım.

Eeeeee yabancı dil bilince böyle oluyor Fatihcim.

Moda Kulisi dedi ki...

gusel yakalamıssın begendım :)
http://moda-kulisi.blogspot.com/
bu arada ben de blog dunyasına yenı katıldım. bloguma katılırsan benı cook mutlu edersın:))