hep bir uyku hali ʬ ʬ ʬ



15 yorum:

Sabahattin Gencal dedi ki...

Merhaba,
Fotoğraflarınız çok güzel. Bu güzel çalışmalardan bir kaçı, izniniz üzerine Damla'da yayımlandı.
Hayırlı günler dileğiyle.

my360finder dedi ki...

they're soooooooooooooo cuteeeeeeeeeeeeeeeee
i really love cats
hugs :)

Back to Black dedi ki...

offfff keşke onları da alabilseydim yanıma

Kısaca Fd dedi ki...

gri daha güzel.

gülümse dedi ki...

ay benim gibi uykucu birine söylenir mi uyku diye:)kelimeyi görsem bile hemennnn esniyorum

ebru özgün dedi ki...

Elbette kullanabilirsiniz Sabahattin Hocam,severek takip ediyorum Derginizi.

Have nice day my360finder ! Thanks.

Kedi besliyormusun black??

Tostombul şeyleri seviyorum ben şöyle yoğrulmalık Fd.:))

Uykucumusun sen? Gülümsecim :-o

Back to Black dedi ki...

Ebru blogumdaki son yazıma bir göz at istersen:)

bilsot dedi ki...

Two "psipsines" ("little cats" in greek) so cute!
I had one cat, last year she died. I had her since she was a baby for many years.
I wonder too , my friend , when I will come to Instabul, or Ismir or ...

barbara l. hale dedi ki...

Beautiful cats!

Adriano dedi ki...

Lembro do desenho do
PIu Piu!
Eu vi dois lindos gatinhos!


é uma recordação da infância!

ótimas capturas!

Bom dia!

do Brasil, um Amigo!

tasekM dedi ki...

cute cats.

ebru özgün dedi ki...

Show these cats in Istanbul Bilsot:))

Thanks Barbara!!

Eu sei muito Sweeties Adriano!

absolutely tasekM :))

Cekingen dedi ki...

Siyah renkli kedileri hiç sevmem ama kül rengindeki kedi çok şekermiş :)

MagiccCat ★ dedi ki...

Ediyle Büdünun pozlarini sevsinler =)

ebru özgün dedi ki...

Aslında bende kedilerden pek hoşlanmam köpek hastasıyım ben Sevgili Çekingen:))

evet çok şekerdi bunlar MagiccCat.