muz bahçesi ϡϡϡ

Muz seralarının içi nasıldır? 
Hiç merak ettiniz mi?




9 yorum:

gülümse dedi ki...

amanınnnnn,valla hiç görmemiştim,bilmiodum,öğrenmiş oldum,çok da ilgimi çekti

Rita Palma dedi ki...

Parabens pelo seu blog, tem fotografias muito bonitas. Cumprimentos de Portugal

domatessuyu dedi ki...

çok güzelmiş.

my360finder dedi ki...

banana plant in turkey? wow..i'm amazed
i thought no banana in turkey, only around Asia country

ebru özgün dedi ki...

İnsan kendini Amazondaymış gibi hissediyor Gülümsecim.

obrigado,saudações Rita!!

beğenmene sevindim domatessuyu.

yes my360finder, even delicious bananas grown in the south of Turkey

Bengi Özkan dedi ki...

Hiç görmemiştim, teşekkürler...

Sevgiler,

Pieces of Sunshine dedi ki...

That's amazing. My father was a banana grower here in Australia. No greenhouses and no irrigation. It was hard and hot work. We all helped too, when not at school.

ebru özgün dedi ki...

very interesting Pieces of Sunshine.

ebru özgün dedi ki...

Beğenmenize sevindim Bengi Hanım.