yıldırım ϟϟϟ

17 yorum:

M.Gomes dedi ki...

Excelente definição.
5*****
Cps. MG

Foteando y algo más dedi ki...

Wowww, I like it!!

my360finder dedi ki...

amazing!!!!

Saim Ergin dedi ki...

Bu güzellikler karşısında ne yazaçağımı şaşırdım
Gönülden tebrik ederim

Remei dedi ki...

ESPECTACULAR!
UNA FOTOGRAFÍA ÚNICA!
BUEN TRABAJO!


SPECTACULAR!
SADECE BİR RESİM!
İŞ İYİ!

ebru özgün dedi ki...

Obrigado M.Gomes !!

I liked Foteando y algo más :))

ebru özgün dedi ki...

Coincidence at the same time my360finder :))

Merhaba Saim bey,güzel dilekleriniz için teşekkür ederim.

ebru özgün dedi ki...

Tus pensamientos son importantes para mí Remei ♥♥♥

gülümse dedi ki...

owwwww çok süper yakalamışsın ebrucum,eline sağlık

bilsot dedi ki...

So lucky to be there at the right moment with your camera!!!!

ebru özgün dedi ki...

Teşekkür ederim Gülümsecim.Beğenmene sevindim.

Absolutely!! but were prepared Bilsot:))

Juan Antonio Torron Castro dedi ki...

Fantástica ¡¡¡¡.

Saludos.

Füsun T. dedi ki...

Zordur bu fotoğrafı çekmek. Güzel yakalamışsınız. Tebrik ederim.
Teknik mi yoksa tesadüf mü merak ettim ?

yaruze... dedi ki...

Merhaba,
MEvlana'nın yorum metninizdeki bu sözünü hiç duymamıştım.Bayıldım...
Selamlar.

ebru özgün dedi ki...

Gracias Juan Antonio !!

Yok Füsuncum hazırlıklıydım teknik değil tamamen doğal:))

Rica ederim Yaruze beğenmenize sevindim.

André Tavares dedi ki...

Hello

Right place, right time, clik perfect
Gift of nature.
Beautiful picture of God!
Hugs.

André Tavares.

ebru özgün dedi ki...

I'm glad Andre!!
See you again...