deniz feneri ۩ ۩


9 yorum:

Ramón Suárez dedi ki...

Gracias por acercarnos Turquía en tu blog. Saludos!!

Otter dedi ki...

some nice locations around there.

gülümse dedi ki...

aaaaa çok ilginç bir giriş yapmışlar

Esotron dedi ki...

fotoğrafların çok güzel :) ben de çekiyorum ama henüz bu kadar iyi değilim. çok seviyorum fotoğraf çekmeyi. :)
hoş bir blog olmuş eline sağlık.
ziyaretin için ayrıca teşekkür ederim.
sevgiyle :)

Clik dedi ki...

Oi Ebru!
Heyyy! sua curiosidade???
Então!


Belas fotos,

Que lugar é este, um forte!

ou Museum!

bom fim de semana!

Adriano.

Cristi Galván dedi ki...

Hola, Ébru:

Hermosas fotografías, un lugar maravilloso; me gusta excelente la luz y esos colores tan suavez le da un toque excelente gracias.


Besos.

ebru özgün dedi ki...

por lo que piensan que les gustaría dar las gracias Ramon!!

yes, come and be seen Otter:)

Evet oldukça yaratıcı Gülümsecim.

ebru özgün dedi ki...

Yoo öyle düşünme Esotron ben çok beğendim resimlerini tatlım,çok iyi olmak için eğitim almak şart yoksa benim gibi hobi amaçlı çekim zor değil.

ebru özgün dedi ki...

Adriano,este é um input do aquário.
como??

Cristi,Ese día, el clima es muy agradable y clara.
Imágenes eran hermosas.:))